zaterdag 8 september 2012

borsten taartje...

Een heel erg spoedje...en dat met het warme weer!?! Mam, hoe lang doe jij over een klein taartje? (18.30 uur) Nou.......ik denken, bakken, of kijken in de vriezer of ik nog cake heb...gelukkig in de vormpjes van ikea daarna voor het versnellen na het afsmeren even in de vriezer...en hup om 20.15 uur staat hij klaar...ik kom om 20.30 uur als het kan het ophalen mam....natuurlijk lieve schat!!! Het was nog even wat het is eigenlijk veel te vochtig buiten, de marsepein blijft aan je handen kleven, maar toch wel gelukt, ik kon het natuurlijk niet meer voor elkaar krijgen om veel fratsen erop te doen daar had ik echt geen tijd meer voor!. Gevuld trouwens met kitkat slagroom en chocomousse, dit had ik in huis omdat ik morgen al een bestelling had staan met deze vulling...

xx Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten