donderdag 8 november 2012

draaideur taart?! (gewoon die bij v en d of bijv de hema!)


Om deze bestelling heb ik vreselijk gelachen! De mevrouw belde of ik een draaideur op een taart wilde zetten; haar man was 30 jaar bij het bedrijf die dus draaideuren maakt en ze wilde hem verrassen met taart en visite. Ik heb veel gekke dingen gehoord maar deze.. je staat er niet echt bij stil als je er doorheen loopt...kan je zeggen vanaf nu wel hoor, dan denk ik aan deze taart!..ik  dacht even wat nu, maar na veel creatief denken heb ik de roerstokjes van de mac donald gebruikt om het geraamte te maken van de draaideur incl glas (hard plastic). Om t een beetje feestelijk te maken heb ik confettie en slingers toegevoegd voor het vrolijke geheel. Uiteindelijk was het een hele leuke uitdaging die volgens mij redelijk gelukt is, ze was in iedergeval blij ermee!

xx Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten