donderdag 11 juli 2013

Sweet table...bruidspaar Sevi en Bob






Dit was de Sweet table van Sevi en Bob afgelopen zondag. Ik had voor hun  de bruidstaart , cup cakes, luxe bakjes met verschillende vullingen en mini taartjes gemaakt, daarna heeft Ester (Smit) de gastvrouw de tafel gedekt, met alles wat het bruidspaar wilde en mee gegeven had. Dit was voor de bruidstaart dus een nadeel,  de bloemen moesten in een bepaalde kleur dus  toen ik de taart bracht en de rozen kreeg die er in moesten, schrok ik een beetje want ze waren slap en niet open, zo zonde van de taart...een goede leer, of van te voren de spullen aanleveren die er in moeten of ik maak de taart helemaal zelf, dit was zo jammer, uiteindelijk heeft iedereen heel hard gewerkt om er een mooie dag voor het bruidspaar van te maken en dat was wel gelukt! Deze foto s zijn gemaakt voor het feest, behalve de sweet table foto die is van gastvrouw Ester Smit, ik vond het leuk om met je te werken Ester! Thanks.

xx Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten