donderdag 24 april 2014

Gothic-tattoo taart voor Regina die 50 is geworden...













Dit is de gothic -tattoo taart voor Regina die 50 is geworden; Super leuk om te maken ook al moest ik even uit mijn eigen comfort zone...georganiseerd netjes met tattoo s en tekst die ze zelf heeft en die ook heel belangrijk voor haar zijn. Met goud en zilver niet te netjes aangebracht(dat is ook nog moeilijk!) denk ik dat hij wel in de goede sfeer zit. De klant was er in ieder geval super blij mee, dat realiseer je je ook niet altijd(meer) dat het af en toe zo belangrijk kan zijn zo n taart! Kai zat er bij toen ze m kwam halen...later zei hij tegen zn vader dat de klant wel 20 x had gezegd hoe blij ze met de taart was! tja ik ben blij dat ik dat voor mensen kan doen!

xx Monique


Geen opmerkingen:

Een reactie posten