maandag 16 november 2015

50 jaar getrouwd fam Ketting- omroep Max




Dit was zo leuk om te doen en mee te maken; In juni werd ik gebeld door de regisseuse of ik (het was maandag) op kort termijn een taart wilde maken ( vrijdag) voor een echtpaar die adoptie/ pleegouders waren en die door hun kinderen/kennis verrast zou worden. Er was een feest georganiseerd  omdat ze 50 jaar getrouwd waren en daar hoorde een taart bij, opvallend en een foto van het echtpaar erop...denk er anders even over na bel ik je morgen terug...dat hoefde niet ik ben wel voorstander om iets goeds te doen voor anderen...Het leukste waar ik later om moest lachen is dat ik niet echt op tv wilde...nou dat moest ik toch wel even afwimpelen hoor. laat mij maar achter de schermen werken. Ik met de taart naar omgeving Rotterdam...het was helemaal leuk! Het werd afgelopen vrijdag 13 november uitgezonden, leuk om te zien( voor wie interesse heeft uitzending gemist Max maakt mogelijk uitzending 13 november minuut 44.45; - 50.12; - 57.28;- en 58.52e minuut.)

xx Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten