zondag 12 juni 2016

Inie minie bruidstaartje 25 cm hoog


Dit was zo leuk! Een aantal weken geleden kwam er een overblijf kindje naar mij toe Noah, juf Monique mijn papa en mama gaan trouwen kan jij een taart voor ze maken? Zo lief en oprecht....dat ik er over na ging denken ik moet hier iets mee. Zo gezegd zo gedaan, de dag voor de bruiloft mee naar school genomen..een mini bruidstaartje van 25 cm hoog zo schattig! Noah wist het meteen toen ik aan m vroeg of hij nog wist wat hij mij gevraagd had....jaaaa een taartje voor papa en mama...S avonds kwamen ze terug samen met hun moeder om te bedanken, ze vond het zooo super, lief , leuk en noem maar op dat ik zei je moet echt je zoon bedanken hoor! Noah had een lach van oor tot oor, samen met zijn zusje hebben ze het taartje mee genomen naar de bruiloft de volgende dag....

xx Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten