maandag 3 juli 2017

he or she taart voor Quinten en Naomi...

Dit was de taart voor Quinten en Naomi, ze worden papa en mama hoe leuk is het dan om tijdens een feestje bekend te gaan maken wat t wordt? Ik kreeg de dag ervoor de enveloppe van de verloskundige heb het fotootje opgerold en in de bovenste taart gestopt met de goede kleur creme natuurlijk! Zo leuk om dit soort taartjes te doen had ik nog niet gedaan dus ja...ze hadden samen een taartje uitgekozen wat ze leuk vonden. uiteindelijk heb ik dat gebruikt om deze taart te maken wel heeeel anders omdat deze 3 hoog is en het voorbeeld maar 1, daar stonden de sterretjes op die ik zo goed kon gebruiken voor de stapeltaart, al zeg ik het zelf vind m leuker als het voorbeeld! Quinten en Naomi geniet van de leuke en spannende tijd en de roze of blauwe wolk!

xx Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten