maandag 4 september 2017

Bruiloft Valerie en Rob...






De bruiloft van Rob en Valerie in BelgiĆ«....een groot feest een paar dagen lang. Geen standaard bruidstaartjes maar apart...zulle we 5 verschillende doen? Met een aantal  voorbeelden als richt lijn voor de kindertaart en de doodskopjes lukt dat wel...ik weet welke richting ik op moet, kleurenpallet ook ontvangen...gaat lukken, hoe zou je t vinden om een slagers mes in een taart te steken met bloed?(alles met n knipoog natuurlijk...) Dit naar aanleiding van de tekst Till Death do us part... en omdat je ook nog slager bent....ja gaaf....en de steker ik kreeg er 2, met  verschillende teksten  deze gekozen stond t beste erbij...de kindertaart een feestje gelijk natuurlijk (ja dat ben ik) een kadootje voor allebei..een gave auto en een lipglossje in de vorm van een pelikaantje...en dat allemaal op kleur. Dit soort taartjes is even werk ze hadden namelijk allemaal hun eigen vulling ...en op jacht naar kleuren in vorm van snoep chocolade , Deco en bloemen...ik zeg gelukt!! Wat een feestje deze taartjes weer...

xx geniet samen Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten