zondag 12 november 2017

roze gouden cc voor Daisey 16 jaar


Deze cup cakes waren voor Daisey....en ja bij mij ging t voor de 1 ste x mis...oh wat vond ik het erg, ze stonden voor zondag op de planning totdat ik gebeld werd dat ze voor zaterdag moesten zijn. ik had afgesproken om 1200 uur te komen, maar omdat we eerst een andere tijd hadden afgesproken dacht Daisey dr moeder dat ik oude tijd zou komen...niet dus...echt een misverstand , 1 x ook een leeftijd verkeerd en dit in de 6,5 jaar dat ik taartjes maak valt dus reuze mee maar toch...gelukkig was ik er mee bezig, moest even de versnelling erop zetten en is goed gekomen maar nooit meer, ga gewoon 10 x een bevestiging vragen voor dag tijd en datum hahaha!  Al met al is het toch gelukt sorry sorry sorry daisey en maaike!

xx monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten