woensdag 3 januari 2018

25/26 jaar getrouwd...dus feest! sweet table met echte bloemen voor ons zelf













Eindelijk alle foto s bij elkaar, niet helemaal super maar het was daar ook erg donker! Ik wist van te voren waar ik aan begon, als je zelf een feestje hebt en je gaat dit ook nog zelf doen voor zeker 140 man is dat heftig, en een uitdaging; voorbereiden noem maar op; versieren, kapper, aankleden, paar dagen ervoor ook nog 50 geworden dus extra druk, maar goed het is allemaal gelukt... ik wilde het zo graag doen voor ons zelf...dat komt bijna nooit voor....ik had alles onder controle...dacht ik niet dus, het enige maar dus echt enige is het kleed erachter, ik zocht goud kleurig kleed er stond daar een bord met tekst wat niet weg kon...bij anderen let ik er altijd op en vind ik t niet mooi en dan gebeurd het bij mezelf het was een tafelkleed van papier....dus vouwen, zelfs toen ik het ophing niet bij stil gestaan, tenslotte moest ik nog van alles doen daar na... en zat dus met mn hoofd bij de bloemen die nog in de taart moesten, kapper voor indy kapper voor mezelf noem maar op...helaas ik baal ervan maar het mocht de pret niet drukken het was een super feestje ouderwets gezellig en daar gaat het om! En een paar dagen later kom ik goudkleurig papier op rol tegen dat was nog helemaal wat, daarvoor stad en land afgezocht...

xx Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten