maandag 12 februari 2018

Uni Corn,en flamingo voor Kate 5 jaar

Dit was de verrassings taart voor Kate ze werd 5 jaar. Ik heb toch wel erg gelachen hoor toen ik m bracht...er was met Kate haar moeder afgesproken dat de taart een verrassing bleef tot zondag( ik bracht m zaterdag)...nee Kate tot morgen wachten...ja maar ik zie wel dat er een flamingo op staat ik zie z'n nek haha, haar moeder keerde de taart om en bracht m naar de koelkast. Blijf jij maar even bij Monique...ja en toen kwam het.... ik zei wat had je gevraagd voor een taart Kate? Nouuuu met een flamingo, hondje en uni corn...ik zei ohhhh dat is een grote verrassing voor je dan, jaaa maar de flamingo staat er op, en t hondje ik denk dat je die er niet op gezet hebt , ik zei wie weet Kate misschien wel de uni corn,......neeee het is  juni cornnn( spreek uit) haha wordt ik nog verbeterd ook zo leuk! Kortom ze zat me helemaal uit te horen maar zooo blij... En ja het hondje heb ik weg gelaten ik vond het kwa kleuren combi zo n mooie combinatie dat het hondje er net even niet bij paste!

xx Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten