maandag 5 maart 2018

Wedstrijdje schoolfeest; teken je droom verjaardagstaart en ik maak m af! voor Lois 15 jaar


Dit was de gewonnen taart voor Lois; Afgelopen zomer net voor de grote vakantie hebben we altijd schoolfeest op Sbo Wending, de kinderen kunnen dan "hun" leukste verjaardags taart tekenen waarbij ik de grote lijnen aanhoud, dus kleuren en indien mogelijk wat ze erop zetten...zo ook bij deze taart het gaat er niet om dat hij er precies zo uitziet als getekend maar meer dat ik zie wat ze tekenen en waar ik dan heen moet....de taart was na heel goed kijken licht bruin van kleur, de regenboogjes kon ik niet zo erop doen als getekend want dat is wat kids doen tekenen wat ze denken en mooi vinden, maar ja dan kon de groene golf en de drip er niet op dus een beet je sjoemelen...Bovenop de taart was een donut  en zo heb ik de taart afgemaakt met bloementjes in de kleuren die ze gebruikte bij haar tekening wordt het tenminste een geheel! dit is wel wat ik heel graag doe hoor uitleven heet dat!

xx monique

2 opmerkingen: