donderdag 8 november 2018

Carin Saartje...50 geworden met bloemen en champagne

ja en toen werd je 50 Carin, je dochter vroeg of ik een taart wilde maken voor je...leuk Fleur ja dat wil ik doen hoor...wat voor thema of kleuren wil je? Kwa taart heb ik eigenlijk totaal geen inspiratie….hahaha heerlijk dit! Ik ga even snieky erachter komen voor hoeveel mensen de taart moet zijn... en natuurlijk we komen er wel uit hoor! Ja zegt Fleur ik denk dat de taart in ieder geval in mama haar favoriete kleuren moet zijn dat is wit met zilver...en bloemen dat begreep ik van Fleur  vond ze ook leuk,  je had wat plaatjes laten zien en ik ook  , dus zo gezegd zo gedaan en ja de champagne erop dat vond je leuk... zo n flesje heeft een kleur daar zat ook goud in en jij vroeg om zilver...dus heb ik ze allebei gebruikt om terug te laten komen in de taart op andere plekken met de overhand op zilver...
Ik vond m super leuk en feestelijk geworden! Leuk dat ik m mocht maken!

xx Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten