zondag 6 januari 2019

Anne 2 jaar frozen..

Dit was de taart voor Anne, deze heb ik in november gemaakt via Icing smiles, een organisatie waar ik bij ingeschreven sta maar eigenlijk nog nooit gevraagd ben, zal waarschijnlijk komen omdat heel veel mensen met mij die bakken dat ook doen en dan duurt t even.~
Maar goed ze hadden een nood oproep geplaatst op face book waarop ik gereageerd heb, dit omdat ik even geen taartje had staan in die week, dat is het ook nog, als ze een oproep plaatsen moet je maar net nog een plekje hebben zo last minute... en dat was nu zo! Wat ben ik blij dat ik dit gedaan heb heel dankbaar werk dat je met zo n klein gebaar mensen heel blij kan maken, wel vond ik het zwaar als je hoort wat zo n lief meisje allemaal heeft ondergaan en waar ze allemaal last van heeft zo zielig...maar ja dit was in ieder geval een vrolijk lichtpuntje voor de familie! met liefde gedaan! Ga het zeker vaker doen!

xx Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten