maandag 29 april 2019

rappers taart voor Bente 16 jaar

Deze taart was voor Bente 16 jaar geworden. Wat een super thema maar hoe ga ik dat vorm geven met de juiste sfeer op de taart...pffff komt goed even laten bezinken. Uiteindelijk heb ik natuurlijk alle lil s- met verschillende naam erachter en smoke nog wat , haha eentje met 69 op z'n hoofd, kom maar op kan niet gek genoeg maar dan ga ik ook over the top! Foto s van Bente ertussen en kijken naar de meest voorkomende kleuren. De tattoos van gezichten en andere lichaamsdelen geprint en in het bijzonder de vleugels, die staat op een nek van een van hun, i.p.v. 69...... 16 er tussen en ja zo is de taart geboren! niet te vergeten die bergen kettingen om de nek en hangend...nouuuu het sfeertje zit er zo wel in hoor wat gaaf om te mogen maken!
Dank je wel Bente dat ik me kon uitleven bij deze taart met dit geweldige thema! Heerlijk om te doen!

hopelijk hebben jullie een toffe verjaardag gehad!

xx Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten