maandag 3 december 2012

Boomstam taart met uiltjes ...


Dit was de taart van onze beide verjaardagen; ik wilde niet zo'n standaard abrahamtaart voor Leo, en aangezien ikzelf ook jarig was, vond ik dit een goede oplossing zo met die grijze grote uil. Die roze iets kleinere was ik natuurlijk zelf , fris en fruitig moet bloemetje (ahum!)

Deze taart is van een dummie gemaakt. Voor onze verjaardag had ik de onderste van marsepein gemaakt, het nadeel is alleen dat je,  of ik in iedergeval niet exact de zelfde kleur kan krijgen, waarschijnlijk door de andere samenstelling van fondant en marsepein. Voor thuis vond ik het niet zo heel erg, want marsepein vinden de meesten toch veel lekkerder dus vandaar! Daarna heb ik de onderste nog erbij gemaakt van fondant zodat het wel een kleur/een geheel werd. Ik vond m wel geslaagd en vrolijk zo om m te bewaren!

xx Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten