dinsdag 18 december 2012

Mijn 1e bruidstaart...voor Martijn en Tamara








Zo, dit is m....wat was dit gaaf om te doen! Ik heb hier met heel veel plezier aan gewerkt, en natuurlijk maak je foutjes, en sommige dingen kunnen handiger, sneller, en misschien beter, maar ik ben toch wel tevreden hoor zo voor  de 1e x..Omdat mijn achtergrond ook wel met bloemen te maken heeft, heb ik voor gesteld om met rozen te werken..helemaal leuk toch! 2 taarten zijn gevuld met choco cake, mousse, zwitserse room met stukjes melk chocolade en kirch als extra smaakje. De andere 2 waren met aardbeien en mousse en zwitserse room en witte chocolade en champagne als extra smaakje.  Ik heb m afgeglittert met dust parelmoer...
Martijn en Tamara, ik wens jullie alle goeds en een pracht van een dochter in 2013 en in de toekomst!

XX Monique

2 opmerkingen:

  1. Wooouuuwww, geweldig mooi, je zou er bijna opnieuw voor trouwen.
    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankje wel....en uuuhh wat let je? misschien krijg je ad zover, hij is iets ouder geworden dus misschien hoe ouwer hoe gekker?!

    xx monique

    BeantwoordenVerwijderen